ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ! --- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" --- ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ!
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2023

ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: "ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟ SCRATCH" AΠO ΤΟ Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ΕΑΠ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ "COURSITY"

AΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Έναρξη: Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023
ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:
"ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟ SCRATCH"
 AΠO ΤΟ Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ΕΑΠ 
ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ "COURSITY"

Το μάθημα δεν αποσκοπεί στη διδασκαλία του προγραμματισμού Η/Υ αλλά στις διδακτικές προσεγγίσεις που μπορούν να εφαρμοστούν στη διδασκαλία του προγραμματισμού, ειδικά σε αρχαρίους. Όμως η απόκτηση σημαντικών γνώσεων προγραμματισμού θα είναι μια παράπλευρη ωφέλεια για τους εκπαιδευόμενους (εστιάζοντας σε γενικού σκοπού τεχνικές προγραμματισμού και όχι σε ιδιωματισμούς της γλώσσας προγραμματισμού), ενώ γνώσεις χειρισμού του Scratch-2 (ενός περιβάλλοντος οπτικού προγραμματισμού με πλακίδια, που προστατεύει τον αρχάριο από τα συντακτικά λάθη) θα αποκτηθούν έμμεσα αφού θα είναι το εργαλείο που θα χρησιμοποιηθεί.

Στόχος είναι να καταγραφεί μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη διδακτική προσέγγιση με νοητικές σκαλωσιές -που διατρέχουν εγκάρσια όλη τη σειρά των μαθημάτων- σχετικές με προγραμματιστικά θέματα όπως:

•    ανάλυση και σύνθεση προβλήματος

•    αλγόριθμοι και δεδομένα

•    ιεραρχικός σχεδιασμός και τμηματοποίηση κώδικα

•    επικοινωνία με το περιβάλλον

•    αλληλεπίδραση με το χρήστη

Η προσέγγιση αυτή είναι σπειροειδής και χρησιμοποιεί ένα και μοναδικό project, που εξελίσσεται σε όλα τα μαθήματα και ολοκληρώνεται με την παραγωγή ενός προϊόντος-ψηφιακού παιχνιδιού (δίνοντας στα παιδιά ένα νόημα στην όλη διαδικασία, καθιστώντας τη αυθεντική), με το οποίο οι μαθητές που το δημιούργησαν μπορούν να παίξουν (η πραγματική χαρά των μαθητών προέρχεται από τη δημιουργική ενασχόλησή τους με την κατασκευή του παιχνιδιού και λιγότερο από το παίξιμο με αυτό)
 
 Διδάσκων:
Αναστάσιος Λαδιάς
Διδάκτωρ ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
 
Ενότητες μαθήματος:


Το θέμα των μαθημάτων των δύο πρώτων εβδομάδων είναι το εικονικό ρομπότ ως αυτόματο, ενώ της τρίτης εβδομάδας είναι η περιγραφή των συμπεριφορών ενός αυτόνομου εικονικού ρομπότ.

Την επόμενη εβδομάδα το θέμα είναι ο τρόπος προγραμματισμού ενός εικονικού τηλεχειριζόμενου ρομπότ από τον χρήστη και την τελευταία εβδομάδα είναι η διοργάνωση αγώνων εικονικών ρομπότ.

Το μάθημα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής στην υποχρεωτική εκπαίδευση (το διδακτικό μέρος), σε δασκάλους (διδακτικό μέρος και βασικά στοιχεία προγραμματισμού) και σε αρχάριους που θέλουν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις προγραμματισμού.

Μετά την επιτυχή παρακολούθηση του μαθήματος οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής θα έχουν ένα σαφές πλαίσιο των διδακτικών δυνατοτήτων που απαιτούνται για τη διδασκαλία του προγραμματισμού στην υποχρεωτική εκπαίδευση, οι δάσκαλοι θα έχουν αντιληφθεί την ευρύτητα των γνώσεων που απαιτούνται για τη διδασκαλία του προγραμματισμού σε αρχαρίους, ενώ οι αρχάριοι θα έχουν αποκτήσει στέρεες β



ΔΩΡΕΑΝ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

Όποιος επιθυμεί πιστοποιητικό θα πρέπει να συμμετάσχει σε εξετάσεις και να καταβάλει το αντίτιμο που ορίζεται





https://www.facebook.com/groups/610222592441495/?fref=ts