ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Σάββατο 02 Μαρτίου 2019/Ώρα:18.00
ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Η Ελληνογαλλική Σχολή «Καλαμαρί» σε συνεργασία με τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Ανατολικής Θεσσαλονίκης κ.Δημήτρη Μέμτσα
διοργανώνει την 9η Ημερίδα Μαθηματικών με θέμα:
«Η διαδικασία της μοντελοποίησης ως πρόβλημα της διδασκαλίας των Μαθηματικών»
Στο πλαίσιο της ημερίδας θα πραγματοποιηθεί συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης με Θέμα:
«Η διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
«Η διαδικασία της μοντελοποίησης ως πρόβλημα της διδασκαλίας των Μαθηματικών»
Στο πλαίσιο της ημερίδας θα πραγματοποιηθεί συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης με Θέμα:
«Η διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ:
17:30 – 18:00
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ
18:00 – 18:10
ΕΝΑΡΞΗ – ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
18:10–18:40
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
18:10–18:40
κ. Σωτήρης Μαρκάδας , τ. Σχολικός Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 13ης Περιφέρειας Θεσσαλονίκης
« Διδακτικά προβλήματα προς επίλυση: η μοντελοποίηση και η επίλυση προβλημάτων στα Μαθηματικά του Δημοτικού σχολείου »
18:40–19:10
« Διδακτικά προβλήματα προς επίλυση: η μοντελοποίηση και η επίλυση προβλημάτων στα Μαθηματικά του Δημοτικού σχολείου »
18:40–19:10
κ. Πρόδρομος Ελευθερίου , Επίτιμος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Ν. Λέσβου
« Το μαθηματικό μοντέλο της εκθετικής μεταβολής στην υπηρεσία διάφορων επιστημών »
19:10–19:40
« Το μαθηματικό μοντέλο της εκθετικής μεταβολής στην υπηρεσία διάφορων επιστημών »
19:10–19:40
κ. Μουρούκος Βαγγέλης , Μαθηματικός Μουσικού Σχολείου Αγρινίου
« Το Δίλημμα των Προβλημάτων Ακροτάτων στη Γεωμετρία: Ναι ή Όχι στις Παραγώγους; »
19.40 – 20.00
« Το Δίλημμα των Προβλημάτων Ακροτάτων στη Γεωμετρία: Ναι ή Όχι στις Παραγώγους; »
19.40 – 20.00
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
20:00–20:30
20:00–20:30
κ. Γιάννης Θωμαΐδης , τ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Kιλκίς-Λαγκαδά-Ωραιοκάστρου κ. Γιώργος Ρίζος , Μαθηματικός 7ου Γυμνασίου Κέρκυρας
«Αναζητώντας σημεία ισορροπίας ανάμεσα στις ασκήσεις των σχολικών βιβλίων, τα «προβλήματα» των Πανελλαδικών Εξετάσεων και τα θέματα «μαθηματικού αλφαβητισμού» του PISA »
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
20:30–20:45
«Αναζητώντας σημεία ισορροπίας ανάμεσα στις ασκήσεις των σχολικών βιβλίων, τα «προβλήματα» των Πανελλαδικών Εξετάσεων και τα θέματα «μαθηματικού αλφαβητισμού» του PISA »
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
20:30–20:45
Τοποθέτηση όλων των ομιλητών
Ερωτήσεις - Συζήτηση
Υπεύθυνοι Ημερίδας:
Ιωάννης Σαράφης (Μαθηματικός)
Αθανάσιος Πέρδος (Φυσικός – Πληροφορικός)
Χριστίνα Τίκβα (Πληροφορικός)
Νικόλαος Παλάζης (Κοινωνιολόγος)
Ιωάννα Καρδάκου (Πληροφορικός)
Ερωτήσεις - Συζήτηση
Υπεύθυνοι Ημερίδας:
Ιωάννης Σαράφης (Μαθηματικός)
Αθανάσιος Πέρδος (Φυσικός – Πληροφορικός)
Χριστίνα Τίκβα (Πληροφορικός)
Νικόλαος Παλάζης (Κοινωνιολόγος)
Ιωάννα Καρδάκου (Πληροφορικός)
Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί