ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016/Ώρα:09.30
ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
5ο Συνέδριο e-Business & Social Media World 2016:
«Convert & Monetize - The Pro Era!»
Η επιχειρηματική κοινότητα, αλλά και στελέχη από τους χώρους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Διαφήμισης, Marketing, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, PR & Επικοινωνίας, Μεταφορών, Logistics, Τραπεζών, ICT, Θεσμικοί αλλά και Νομικοί, συμμετέχουν είτε ως σύνεδροι είτε ως ομιλητές, σε ένα διάλογο που έχει ως επίκεντρο τις εξελίξεις στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, στη διαφήμιση και στο Marketing.
Συζητούν για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις, συμφωνούν ή διαφωνούν δημιουργικά, δικτυώνονται και αναζητούν το επόμενο βήμα της αγοράς, για την οποία όλοι πλέον συμφωνούν ότι αποτελεί βασικό πυλώνα και επιταχυντή της οικονομίας.
Στην πράξη αφορά όλους τους κλάδους, αφού Every Business is e–Business!
Ιδιαίτερη έμφαση ωστόσο θα δοθεί σε τομείς που έχουν ήδη υιοθετήσει τις συγκεκριμένες προσεγγίσεις και έχουν αναπτυχθεί βέλτιστες πρακτικές όπως:
Εμπόριο, Υπηρεσίες, Marketing, Τράπεζες, Ασφαλιστικές, Υπηρεσίες Φιλοξενίας και Τουρισμού, Τηλεπικοινωνίες, Πληροφορική, Media & Ενημέρωση, FMCG, Υγεία και Προσωπική Φροντίδα, Μόδα & Ένδυση, Εξυπηρέτηση Πελατών, Σύμβουλοι και Αναλυτές κ.α.
«Convert & Monetize - The Pro Era!»
Η επιχειρηματική κοινότητα, αλλά και στελέχη από τους χώρους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Διαφήμισης, Marketing, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, PR & Επικοινωνίας, Μεταφορών, Logistics, Τραπεζών, ICT, Θεσμικοί αλλά και Νομικοί, συμμετέχουν είτε ως σύνεδροι είτε ως ομιλητές, σε ένα διάλογο που έχει ως επίκεντρο τις εξελίξεις στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, στη διαφήμιση και στο Marketing.
Συζητούν για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις, συμφωνούν ή διαφωνούν δημιουργικά, δικτυώνονται και αναζητούν το επόμενο βήμα της αγοράς, για την οποία όλοι πλέον συμφωνούν ότι αποτελεί βασικό πυλώνα και επιταχυντή της οικονομίας.
Στην πράξη αφορά όλους τους κλάδους, αφού Every Business is e–Business!
Ιδιαίτερη έμφαση ωστόσο θα δοθεί σε τομείς που έχουν ήδη υιοθετήσει τις συγκεκριμένες προσεγγίσεις και έχουν αναπτυχθεί βέλτιστες πρακτικές όπως:
Εμπόριο, Υπηρεσίες, Marketing, Τράπεζες, Ασφαλιστικές, Υπηρεσίες Φιλοξενίας και Τουρισμού, Τηλεπικοινωνίες, Πληροφορική, Media & Ενημέρωση, FMCG, Υγεία και Προσωπική Φροντίδα, Μόδα & Ένδυση, Εξυπηρέτηση Πελατών, Σύμβουλοι και Αναλυτές κ.α.
Ξενοδοχείο Divani Caravel