ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ! --- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" --- ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ!
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Τρίτη 10 Μαΐου 2016

ΗΜΕΡΙΔΑ: «ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ - ΒΗΜΑΤΑ & ΔΡΑΣΕΙΣ»

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Παρασκευή 13 Μαΐου 2016/Ώρα:18.00
ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει την Ημερίδα με τίτλο:
«Μετάβαση μαθητών  με  αναπηρία  από   την  Πρωτοβάθμια  στη  Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση Πρόγραμμα Μετάβασης: Βήματα & Δράσεις»

Στην ημερίδα συμμετέχουν ομιλητές μέλη ΔΕΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Ειδικοί Παιδαγωγοί.

Τα ζητήματα που αναδεικνύονται σχετίζονται άμεσα με το σχεδιασμό και την εφαρμογή δράσεων και πρακτικών που έχουν ως στόχο την υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία κατά τη διαδικασία μετάβασής τους από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Θα υπάρχει διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική γλώσσα

Η μετάβαση των μαθητών με αναπηρία από την πρωτοβάθμια (Α/θμια) στη δευτεροβάθμια (Β/θμια) εκπαίδευση αποτελεί μια κρίσιμη και συχνά στρεσσογόνο διαδικασία, η οποία είναι πιθανό να επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις στους τομείς της ακαδημαϊκής επίδοσης και της ψυχοκοινωνικής τους προσαρμογής.

Η μείωση των αρνητικών επιπτώσεων και η επιτυχημένη προσαρμογή των μαθητών στο νέο εκπαιδευτικό πλαίσιο και στις απαιτήσεις του, επηρεάζονται σημαντικά από το βαθμό ενδοσχολικής υποστήριξης που αυτοί λαμβάνουν.

Η σημαντικότητα και αναγκαιότητα σχεδιασμού και εφαρμογής υποστηρικτικών δράσεων μετάβασης από την μια βαθμίδα της εκπαίδευσης στην άλλη έχει συχνά επισημανθεί από τους αρμόδιους φορείς (π.χ. περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης), χωρίς όμως να έχει δημιουργηθεί ένα επίσημο θεσμικό πλαίσιο για την υλοποίησή τους.

Οι όποιες δράσεις εφαρμόζονται, κατά καιρούς, στον τομέα αυτό αποτελούν μεμονωμένες πρωτοβουλίες κάποιων ευαισθητοποιημένων εκπαιδευτικών ή φορέων.

Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί -ιδιαίτερα όσοι ασχολούνται με την εκπαίδευση και την ένταξη των μαθητών με αναπηρία- συχνά εκφράζουν την ανάγκη τους για καθοδήγηση και υποστήριξη από τα Πανεπιστήμια και άλλους φορείς προκειμένου να υλοποιήσουν προγράμματα μετάβασης για τους συγκεκριμένους μαθητές.




 Αμφιθέατρο Κορδάτος, Συγκρότημα Παπαστράτος
 ΒΟΛΟΣ








Η ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK