Κυριακή 22
Νοεμβρίου 2015/Ώρα:19.30
Το
Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων ΟΤΕ
νομού Κοζάνης και ο Σύλλογος Γονέων του
6ου Δημοτικού σχολείου Κοζάνης διοργανώνουν
ημερίδα με θέμα:
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Ομιλητές:
κ.Ιωάννης Κουρούς
Υπεύθυνος
Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης
Πιστοποιημένος
από το Πρόγραμμα «Αριάδνη» του ΕΚΠΑ
κ.Εμμανουήλ Μουμουζιάς
Εκπαιδευτής
ΟΤΕ Academy
Msc
Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
