ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015
Στο πλαίσιο του Athens Bike Festival
Οι αστικές περιοχές στην Ευρώπη υποφέρουν από αρνητικές επιπτώσεις που σχετίζονται με την ποιότητα του αέρα και τις εκπομπές CO2, την αυξημένη κίνηση στους δρόμους, τα αυξημένα επίπεδα ήχου και τα προβλήματα ασφάλειας.
Το ποδήλατο εμφανίζεται όλο και περισσότερο σαν μέρος μιας πιθανής λύσης σε όλα αυτά τα προβλήματα. Όχι μόνο σαν μέσο αστικής μετακίνησης των πολιτών αλλά και σαν μέσο μεταφοράς ελαφρών φορτίων.
Έρευνες έχουν δείξει ότι στις ευρωπαϊκές πόλεις κάθε δεύτερη μετακίνηση με μηχανοκίνητο μέσο αφορά σε μεταφορά αγαθών και θα μπορούσε να γίνεται με ποδήλατα, cargo bikes ή cargo trikes αντί να γίνεται με αυτοκίνητα ή φορτηγάκια.
Οι αστικές περιοχές στην Ευρώπη υποφέρουν από αρνητικές επιπτώσεις που σχετίζονται με την ποιότητα του αέρα και τις εκπομπές CO2, την αυξημένη κίνηση στους δρόμους, τα αυξημένα επίπεδα ήχου και τα προβλήματα ασφάλειας.
Το ποδήλατο εμφανίζεται όλο και περισσότερο σαν μέρος μιας πιθανής λύσης σε όλα αυτά τα προβλήματα. Όχι μόνο σαν μέσο αστικής μετακίνησης των πολιτών αλλά και σαν μέσο μεταφοράς ελαφρών φορτίων.
Έρευνες έχουν δείξει ότι στις ευρωπαϊκές πόλεις κάθε δεύτερη μετακίνηση με μηχανοκίνητο μέσο αφορά σε μεταφορά αγαθών και θα μπορούσε να γίνεται με ποδήλατα, cargo bikes ή cargo trikes αντί να γίνεται με αυτοκίνητα ή φορτηγάκια.
Επιπλέον τα cargo bikes είναι ιδανικά για χρήση από εταιρείες που κάνουν deliveries ή από επαγγελματίες (υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, καθαριστές) ή από υπηρεσίες του δήμου (καθαρισμός, κηπουροί, συλλογή απορριμάτων).
Τα cargo bikes υπάρχουν εδώ και μισό αιώνα αλλά μόνο πρόσφατα, καθώς το αστικό τοπίο και οι απαιτήσεις αλλάζουν, αντιμετωπίζονται σαν ένα μέσο που θα μπορούσε να έχει ιδιαίτερα θετική επίπτωση στις αστικές μεταφορές.
Το project Cyclelogistics χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει στόχο να ενημερώσει τις δημοτικές αρχές, τις εταιρείες μεταφορών και τους νέους επιχειρηματίες για τη δυναμική που μπορεί να έχει η χρήση του ποδηλάτου στις αστικές μεταφορές.
Το σεμινάριο εξελίσσεται σε δύο μέρη και διοργανώνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Γίνεται στην ελληνική και αγγλική γλώσσα με ταυτόχρονη διερμηνεία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Προσέλευση: 11:00
Μέρος Α:
11:30-13:00
- Εισαγωγή
Cosimo Chiffi και Σπύρος Παπαγεωργίου
- Η σημασία της βιώσιμης κινητικότητας στις «πράσινες» μεταφορές
Πέπη Παπαδάκη, Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος & Ενέργειας
- Οι ελληνικές προκλήσεις για τη βιώσιμη αστική μετακίνηση
Θάνος Βλαστός, Καθηγητής ΕΜΠ
- Εισαγωγή της ιδέας Cyclelogistics στις ελληνικές πόλεις
Cosimo Chiffi, Cyclelogistics
- Η ελληνική εμπειρία μιας εταιρείας courier ποδηλάτων
Χάρης Σκαφτούρος, Bondex
- Ερωτήσεις – Συζήτηση
Διάλειμμα – μεσημεριανό σνακ: 13:00-14:00
- Εισαγωγή
Cosimo Chiffi και Σπύρος Παπαγεωργίου
- Η σημασία της βιώσιμης κινητικότητας στις «πράσινες» μεταφορές
Πέπη Παπαδάκη, Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος & Ενέργειας
- Οι ελληνικές προκλήσεις για τη βιώσιμη αστική μετακίνηση
Θάνος Βλαστός, Καθηγητής ΕΜΠ
- Εισαγωγή της ιδέας Cyclelogistics στις ελληνικές πόλεις
Cosimo Chiffi, Cyclelogistics
- Η ελληνική εμπειρία μιας εταιρείας courier ποδηλάτων
Χάρης Σκαφτούρος, Bondex
- Ερωτήσεις – Συζήτηση
Διάλειμμα – μεσημεριανό σνακ: 13:00-14:00
Μέρος Β:
14:00-17:00
Δημιουργία και λειτουργία μιας εταιρείας μεταφορών με ποδήλατα
Cosimo Chiffi, Cyclelogistics
- Τι πληροφορίες χρειάζεται μια νέα εταιρεία;
- Επιχειρηματικός σχεδιασμός
- Τύποι εξοπλισμού
- Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των διάφορων τύπων
- Έρευνα αγοράς για τους διάφορους τύπους
- Είδη προσφερόμενων υπηρεσιών
- Τιμές και χώρος παράδοσης
- Ιδέες marketing και προώθησης
- Διαφοροποίηση εταιρείας μεταφορών με ποδήλατο (unique selling points)
- Δυνητικοί πελάτες και αντικείμενα μεταφοράς
- Κόστος δημιουργίας και λειτουργίας μιας επιχείρησης μεταφορών με ποδήλατο
- Πόροι
- Ερωτήσεις – Συζήτηση
Δημιουργία και λειτουργία μιας εταιρείας μεταφορών με ποδήλατα
Cosimo Chiffi, Cyclelogistics
- Τι πληροφορίες χρειάζεται μια νέα εταιρεία;
- Επιχειρηματικός σχεδιασμός
- Τύποι εξοπλισμού
- Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των διάφορων τύπων
- Έρευνα αγοράς για τους διάφορους τύπους
- Είδη προσφερόμενων υπηρεσιών
- Τιμές και χώρος παράδοσης
- Ιδέες marketing και προώθησης
- Διαφοροποίηση εταιρείας μεταφορών με ποδήλατο (unique selling points)
- Δυνητικοί πελάτες και αντικείμενα μεταφοράς
- Κόστος δημιουργίας και λειτουργίας μιας επιχείρησης μεταφορών με ποδήλατο
- Πόροι
- Ερωτήσεις – Συζήτηση