ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015
Ώρα:17.30
Το σεμινάριο περιλαμβάνει σύγχρονη παρουσίαση που αφορά την
προετοιμασία και την αντιμετώπιση των κρίσεων κάθε επιπέδου και
εκπαιδεύει τον επαγγελματία / στέλεχος να διακριθεί με αποτελεσματική
αντιμετώπιση.
Το πρόγραμμά έχει σχεδιαστεί με κριτήριο τις ανάγκες
στην αγορά εργασίας των Δημοσίων Σχέσεων, του Marketing, των γραφείων
τύπου, των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών και των τμημάτων Crisis
Μanagement
Απευθύνεται σε φοιτητές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να διευρύνουν τους ορίζοντες τους και στοχεύει στο να:
- Προετοιμάσει και να δώσει στους επαγγελματίες απαντήσεις σε όλες τις απορίες σχετικά με το τι είναι οι κρίσεις και πρακτικά πως διαχειρίζονται
- Δώσει προτάσεις και ιδέες για τα κοινά με τα οποία πρέπει να επικοινωνεί ο επαγγελματίας και ποιες δράσεις αναλαμβάνει απέναντι σε αυτά
- Προσφέρει δεξιότητες, ώστε να σχεδιάζουν και να υλοποιούν προγράμματα διαχείρισης κρίσεων και πως να αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 100, ΓΚΑΖΙ