ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ! --- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" --- ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ!
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

ΗΜΕΡΙΔΑ: "ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ"

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Κυριακή 21 Ιουνίου 2015
Ώρα:10.30-12.00
Το 22ο Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο "Ροδομηλιά" της  19ης Περ. ΠΑ ΥΠΟΠΑΙΘ & ο  Παιδικός Σταθμός "Ροδομηλιά"  διοργανώνουν
Ημερίδα με θέμα:
 "Παιδί και Τέχνη"

Η Ημερίδα εντάσσεται στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης και της εφαρμογής του προγράμματος "Κοινωνικού Σχολείου" του Υπουργείου Παιδείας, στον θεματικό άξονα "Αισθητική Αγωγή"

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ:

10:30-11:00 Προσέλευση-Εγγραφές

11:00- 11:15 Εναρξη ημερίδας- Χαιρετισμοί:
Όλγα Ανδρεδάκη, Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου & Παιδικού Σταθμού Ροδομηλιά
Δρ Νίκη Δεληκανάκη, Σχολική Σύμβουλος 19ης Περ.ΠΑ, Περιφερειακή Υπεύθυνη ΠΕ/ΔΕ Κρήτης Κοινωνικού Σχολείου
Δρ Ανδρονίκη Σπαθαράκη, Σχολική Σύμβουλος 9ης Περ. ΠΕ, Υπεύθυνη Κοινωνικού Σχολείου ΠΕ νομού Ηρακλείου

11:15-11:30 Δρ Νίκη Δεληκανάκη, Σχολική Σύμβουλος
"Εφαρμογές της οπτικοακουστικής μορφής τέχνης Animation: από το ΜΦΙΚ και τα Mαθηματικά μέχρι το φεστιβάλ Camera Zizanio"

11:30-12:00 Γιάννης Κουγιουμουτζάκης, Καθηγητής Αναπτυξιακής Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο Κρήτης
Αφήγηση χωρίς λόγια:
 Σύγχρονα ερευνητικά ευρήματα μαρτυρούν την έμφυτη αφηγηματική ικανότητα των βρεφών πριν από την ανάπτυξη της γλώσσας – μία αφήγηση, ένας διάλογος χωρίς λόγια. 

Φωλιασμένη στην επικοινωνιακή μουσικότητα γονέα–βρέφους, η χωρίς λόγια βρεφική αφήγηση θα οδηγηθεί σταδιακά στο λόγο και στην περαιτέρω ανάπτυξη της σκέψης – η σχέση ως λίκνο της σκέψης και της γλώσσας. 

Ο ποιητής Βιτσέντζος Κορνάρος είχε περιγράψει τα παραπάνω ερευνητικά ευρήματα, όχι μόνο για το είδος μας, αλλά και για άλλα είδη - μία περίπτωση όπου η Τέχνη προηγείται κατά τέσσερις περίπου αιώνες της επιστήμης.

12:00-12:15 Αδραχτά Ξυλούρη Θεοδώρα, Ψυχίατρος Εγκέφαλος και Τέχνη.

12:15-12:45 Μιχάλης Τουραμπέλης, καθηγητής Αγγλικών
Η συμβολή του έργου τέχνης στη καλλιέργεια της αισθητικής αντίληψης των νηπίων.
Μια βιωματική προσέγγιση. 
Μέσα από την παρατήρηση και επεξεργασία επιλεγμένων έργων τέχνης Ελλήνων και ξένων ζωγράφων αναδεικνύεται ο ρόλος των Εικαστικών Τεχνών στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των νηπίων.

12:45- 13:00 Ολγα Ανδρεδάκη, εκπαιδευτικός, θεατρολόγος "Η 2η προσέγγιση με το ποίημα Ερωτόκριτος του Βιτζέντζου Κορνάρου"

13:00-13:30 Ειρήνη Μαδαριωτάκη, Ευγενία Μπούρα, Ελένη Καμαρίτη, Φαίη Χαρτοφύλακα, εκπαιδευτικοί της Ροδομηλιάς
Θεατρικό παιχνίδι με αφορμή τον Ερωτόκριτο.

13:30-14:00 Συζήτηση – Συμπεράσματα 


 Ροδομηλιά 
Ηρώς Κωνσταντόπουλου