ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ! --- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" --- ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ!
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

15η ΜΕΤΕΚΠΑΙΔEΥΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ: "ΤΟ ΑΛΛΕΡΓΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΑΞΗ"

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
1-2 Φεβρουαρίου 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ‘κρίση’ της οικονομίας, δοκιμάζει και τις αξίες μας. Ο ιατρικός κόσμος καλείται όχι μόνο να μην καταβληθεί, αλλά να ασκήσει αυτοκριτική και να προβάλλει ένα νέο όραμα για την επόμενη γενιά, που δικαιούται υγεία και ποιότητα ζωής. Στηριζόμενοι μεν στις κλασσικές ιδέες του ‘αιέν αριστεύειν’ και του ‘παν μέτρον άριστον’, κάνοντας δε το άλμα στο παρόν του πληθοπορισμού (crowdsourcing), προτείνουμε μια ανανεωμένη προσέγγιση, που, όχι μόνο δεν υπολλείπεται του παρελθόντος, αλλά το ξεπερνά. Με αυτές τις σκέψεις, σχεδιάσαμε φέτος το Άλλεργικό Παιδί στην Κλινική Πράξη’. Θέλουμε το Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο αυτό να συνεχίσει να αποτελεί το γεγονός αναφοράς για την Παιδιατρική Αλλεργιολογία στην Ελλάδα και να είναι ικανό να καλύψει πλήρως τις ανάγκες συνεχιζόμενης εκπαίδευσης Παιδιάτρων, Αλλεργιολόγων και άλλων επαγγελματιών υγείας που επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους στα αλλεργικά νοσήματα στα παιδιά. Οι ανάγκες αυτές είναι επιτακτικές, τόσο λόγω της συνεχιζόμενης επιδημικής αύξησης των αλλεργιών, όσο και της εκθετικά αθροιζόμενης πληροφορίας ως αποτέλεσμα της επιστημονικής έρευνας. Έτσι, αποφασίσαμε να … κλωνοποιήσουμε την Ημερίδα μας και να την κάνουμε Διημερίδα! Προσθέσαμε επίσης νέους τύπους συνεδριών, ώστε η πληροφορία να είναι στοχευμένη και ευκατανόητη. Μεταφερόμαστε τέλος σε νέο χώρο, που μπορεί να καλύψει την αυξανόμενη προσέλευση, αλλά και είναι άνετος και λειτουργικός για την εκπαιδευτική διαδικασία. Θα χαρούμε να σας δούμε για μια ακόμη χρονιά, να ακούσουμε τις γνώμες σας και να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας.
Με εκτίμηση
Ν.Γ. ΠαπαδόπουλοςΑν. Καθηγητής Αλλεργιολογίας- Παιδιατρικής Αλλεργιολογίας Υπεύθυνος Μονάδας Αλλεργιολογίας Β’ΠΠΚ 












ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ 
Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών