Η
πρωτεύουσα Ταλίν της Εσθονίας είναι η πρώτη μεγάλη πόλη της Ευρώπης , που
εφαρμόζει τη δωρεάν μετακίνηση στα ΜΜΜ,ενώ σε 20 μεσαίου μεγέθους πόλεις
της Γαλλίας εφαρμόζεται ήδη το μέτρο με μεγάλη επιτυχία από 1/1/2013,στο
όνομα του δικαιώματος στην κινητικότητα.Η δωρεάν
μετακίνηση χρηματοδοτείται από τις επιχειρήσεις που είναι οι κυρίως
ωφελημένες από αυτό το μέτρο.
Την ίδια ώρα στην Ελλάδα ένας νέος άνθρωπος σκοτώθηκε ,ενώ καθημερινά άλλοι εξευτελίζονται και σέρνονται στα δικαστήρια , γιατί δεν έχουν να πληρώσουν το αντίτιμο του εισιτηρίου στα ΜΜΜ (Μεσα Μαζικής Μεταφοράς)
Θετικά αποτελέσματα της δωρεάν μετακίνησης στα ΜΜΜ:
Μείωση του διοξειδίου του άνθρακα κατά 45.000 τόνους το χρόνο,αύξηση στη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών κατά 12,6%,μείωση της κίνησης των αυτοκινήτων κατά 9%.
Αύξηση του πληθυσμού ,εξαιτίας του μέτρου,κατά 10.000 κατοίκους μέχρι σήμερα,γεγονός που μεταφράζεται σε περισσότερα έσοδα για την πόλη.
Εκτός από τους ανέργους ,που μπορούν πλέον να ψάχνουν για δουλειά χωρίς να τους απασχολούν τα έξοδα μετακίνησης,ωφελημένοι είναι και οι εργαζόμενοι ,αλλά και οι καταστηματάρχες,που βλέπουν την επισκεψιμότητα στις επιχειρήσεις τους να αυξάνεται ,αφού περισσότεροι άνθρωποι βγαίνουν καθημερινά,αλλά και τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα.
Η πρωτεύουσα της Εσθονίας είναι η πρώτη μεγάλη πόλη της Ευρώπης , που εφαρμόζει τη δωρεάν μετακίνηση στα ΜΜΜ,ενώ σε 20 μεσαίου μεγέθους πόλεις της Γαλλίας εφαρμόζεται ήδη το μέτρο με μεγάλη επιτυχία.Η δωρεάν μετακίνηση χρηματοδοτείται από τις επιχειρήσεις ,που είναι οι κυρίως ωφελημένες από αυτό το μέτρο.
Η δωρεάν μετακίνηση των κατοίκων , σε συνδυασμό με την απαγόρευση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης άρχισε πιλοτικά να εφαρμόζεται και στη πόλη Chengdu της Κίνας,με πληθυσμό 14 εκ.κατοίκων.
Το υπερβολικά υψηλό κόστος των ελέγχων στα ΜΜΜ ,καθώς και η αναποτελεσματικότητά τους θεωρείται η βασική αιτία ,που πολλές πόλεις έχουν αρχίσει να στρέφονται στη λύση της δωρεάν μεταφοράς στις δημόσιες συγκοινωνίες .
Την ίδια ώρα στην Ελλάδα ένας νέος άνθρωπος σκοτώθηκε ,ενώ καθημερινά άλλοι εξευτελίζονται και σέρνονται στα δικαστήρια , γιατί δεν έχουν να πληρώσουν το αντίτιμο του εισιτηρίου στα ΜΜΜ (Μεσα Μαζικής Μεταφοράς)
Θετικά αποτελέσματα της δωρεάν μετακίνησης στα ΜΜΜ:
Μείωση του διοξειδίου του άνθρακα κατά 45.000 τόνους το χρόνο,αύξηση στη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών κατά 12,6%,μείωση της κίνησης των αυτοκινήτων κατά 9%.
Αύξηση του πληθυσμού ,εξαιτίας του μέτρου,κατά 10.000 κατοίκους μέχρι σήμερα,γεγονός που μεταφράζεται σε περισσότερα έσοδα για την πόλη.
Εκτός από τους ανέργους ,που μπορούν πλέον να ψάχνουν για δουλειά χωρίς να τους απασχολούν τα έξοδα μετακίνησης,ωφελημένοι είναι και οι εργαζόμενοι ,αλλά και οι καταστηματάρχες,που βλέπουν την επισκεψιμότητα στις επιχειρήσεις τους να αυξάνεται ,αφού περισσότεροι άνθρωποι βγαίνουν καθημερινά,αλλά και τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα.
Η πρωτεύουσα της Εσθονίας είναι η πρώτη μεγάλη πόλη της Ευρώπης , που εφαρμόζει τη δωρεάν μετακίνηση στα ΜΜΜ,ενώ σε 20 μεσαίου μεγέθους πόλεις της Γαλλίας εφαρμόζεται ήδη το μέτρο με μεγάλη επιτυχία.Η δωρεάν μετακίνηση χρηματοδοτείται από τις επιχειρήσεις ,που είναι οι κυρίως ωφελημένες από αυτό το μέτρο.
Η δωρεάν μετακίνηση των κατοίκων , σε συνδυασμό με την απαγόρευση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης άρχισε πιλοτικά να εφαρμόζεται και στη πόλη Chengdu της Κίνας,με πληθυσμό 14 εκ.κατοίκων.
Το υπερβολικά υψηλό κόστος των ελέγχων στα ΜΜΜ ,καθώς και η αναποτελεσματικότητά τους θεωρείται η βασική αιτία ,που πολλές πόλεις έχουν αρχίσει να στρέφονται στη λύση της δωρεάν μεταφοράς στις δημόσιες συγκοινωνίες .