ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ! --- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" --- ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ!
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

ΗΜΕΡΙΔΑ:"Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ PERFORMANCE ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ - Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ O ΠΟΛΙΤΗΣ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ" ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Στόχος της ημερίδας είναι:

- Να διερευνήσει την σημασία της performance art ως «παιδαγωγικό εργαλείο» επεκτείνοντας την πέρα από τα όρια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στον κοινωνικό και πολιτικό χώρο και την δυνατότητα της καλλιτεχνικής αυτής διαδικασίας να επηρεάζει την ευρύτερη κοινωνική σφαίρα μέσα από την έντονη παρουσία της στην διαλεκτική για την πολιτική πράξη.

- Πώς μπορεί να εφευρεθεί μια «παιδαγωγική» του ρίσκου, όπου στόχος δεν είναι η απόκτηση μιας ιεραρχημένης γνώσης αλλά ενός μεσοδιαστήματος;

- a liminal space (Charles Garoian), a space in between (Marina Abramovic), a zone (Gómez-Peña), a power field (Vito Acconci) όπου όλη η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι υπό διαπραγμάτευση και δεν αναζητείται ο έλεγχος και η σταθερότητα αλλά η αποσταθεροποίηση και η κριτική στάση - πράξη απέναντι στις ιστορικές και πολιτισμικές προσλήψεις της καθημερινότητας.
- See more at: http://onlytheater.gr/buzz_/2949-imerida-me-thema-tin-texni-tis-performance-kai-tin-paidagwgiki-tis-diastasi.html#sthash.n1SxhKiO.dpuf
ΣΛΛΙΘΟΟΘΥΘτόχος της ημερίδας είναι:

- Να διερευνήσει την σημασία της performance art ως «παιδαγωγικό εργαλείο» επεκτείνοντας την πέρα από τα όρια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στον κοινωνικό και πολιτικό χώρο και την δυνατότητα της καλλιτεχνικής αυτής διαδικασίας να επηρεάζει την ευρύτερη κοινωνική σφαίρα μέσα από την έντονη παρουσία της στην διαλεκτική για την πολιτική πράξη.

- Πώς μπορεί να εφευρεθεί μια «παιδαγωγική» του ρίσκου, όπου στόχος δεν είναι η απόκτηση μιας ιεραρχημένης γνώσης αλλά ενός μεσοδιαστήματος;

- a liminal space (Charles Garoian), a space in between (Marina Abramovic), a zone (Gómez-Peña), a power field (Vito Acconci) όπου όλη η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι υπό διαπραγμάτευση και δεν αναζητείται ο έλεγχος και η σταθερότητα αλλά η αποσταθεροποίηση και η κριτική στάση - πράξη απέναντι στις ιστορικές και πολιτισμικές προσλήψεις της καθημερινότητας.ΞΗΗΞΗΞΘΥ
- See more at: http://onlytheater.gr/buzz_/2949-imerida-me-thema-tin-texni-tis-performance-kai-tin-paidagwgiki-tis-diastasi.html#sthash.n1SxhKiO.dpufΦΦΦΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
'Ωρα:14.00 - 19.00
Στόχος της ημερίδας είναι να διερευνήσει: 
- την σημασία της performance art ως «παιδαγωγικό εργαλείο» επεκτείνοντας την πέρα από τα όρια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στον κοινωνικό και πολιτικό χώρο. 
- την δυνατότητα της καλλιτεχνικής αυτής διαδικασίας να επηρεάζει την ευρύτερη κοινωνική σφαίρα μέσα από την έντονη παρουσία της στην διαλεκτική για την πολιτική πράξη.  
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Πως μπορεί να εφευρεθεί μια «παιδαγωγική» του ρίσκου, όπου στόχος δεν είναι η απόκτηση μιας ιεραρχημένης γνώσης αλλά ενός μεσοδιαστήματος; όπου όλη η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι υπό διαπραγμάτευση και δεν αναζητείται ο έλεγχος και η σταθερότητα αλλά η αποσταθεροποίηση και η κριτική στάση - πράξη απέναντι στις ιστορικές και πολιτισμικές προσλήψεις της καθημερινότητας. 

2μμ. Έναρξη συνεδρίου: Ανακοίνωση του προγράμματος, του χρόνου των εισηγήσεων και της δυνατότητας παρέμβασης του κοινού με ερωτήσεις μετά το τέλος κάθε εισήγησης. Εισήγηση και ερωτήσεις δεν πρέπει να ξεπερνούν τον προκαθορισμένο χρόνο.

2.10μμ. Φωτεινή Καλλέ: Εισαγωγή στο θέμα του συνεδρίου « Η τέχνη της performance και η παιδαγωγική της διάσταση: ο καλλιτέχνης ως πολίτης και ο πολίτης ως δημιουργός » και καλωσόρισμα του πάνελ των ομιλητών

2.30μμ. Μαίρη Ζυγούρη: «OPERA APERTA. PEDAGOGICAL PERFORMANCE FOR ADULTS. Παιδαγωγική Επιτέλεση για ενήλικες. MARY ZYGOURI 2013- MARIA KARABELA 1980-85»

2.50μμ. Θανάσης Χονδρός και Αλεξάνδρα Κατσιάνη : « Εμπειρίες και Σκέψεις »

3.10μμ. Άννα Τζάκου: « Γεωποιητική: αναζητώντας πολιτισμική ταυτότητα μέσα από μια παραστατική πρακτική σώματος-τοπίου »

3.30μμ. Άκης Ορφανός: «Από τη σελίδα στην κοινωνία• πόλωση, γνώση, διασπορά στο Dada »

3.50μμ. Αγγελική Αυγητίδου: «Everything you always wanted to know about performance art but were afraid to ask» »

4.10μμ. Ερωτήσεις

4.30μμ. Διάλειμμα

5μμ. Γιάννης Σταυρακάκης: « Τέχνη, συλλογική ταυτότητα και δημοκρατική πράξη »

5.20μμ. Ειρήνη Παπακωνσταντίνου: « Επιμελητικές προσεγγίσεις και πρακτικές της performance: Thessaloniki Performance Festival»

5.40μμ. Κωστής Σταφυλάκης: « Εξερευνώντας με το νεο-λούμπεν: διαστάσεις της υπερταύτισης στη δράση του Guillermo Gomez-Pena και του Reverend Billy »

6μμ. Guillermo Gómez-Peña, Saul Gracia Lopez, Erica Mott, Dani d’Emilia: “Performance art pedagogy for rebel artists”.

6.30μμ. Ερωτήσεις

Στόχος της ημερίδας είναι:

- Να διερευνήσει την σημασία της performance art ως «παιδαγωγικό εργαλείο» επεκτείνοντας την πέρα από τα όρια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στον κοινωνικό και πολιτικό χώρο και την δυνατότητα της καλλιτεχνικής αυτής διαδικασίας να επηρεάζει την ευρύτερη κοινωνική σφαίρα μέσα από την έντονη παρουσία της στην διαλεκτική για την πολιτική πράξη.

- Πώς μπορεί να εφευρεθεί μια «παιδαγωγική» του ρίσκου, όπου στόχος δεν είναι η απόκτηση μιας ιεραρχημένης γνώσης αλλά ενός μεσοδιαστήματος;

- a liminal space (Charles Garoian), a space in between (Marina Abramovic), a zone (Gómez-Peña), a power field (Vito Acconci) όπου όλη η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι υπό διαπραγμάτευση και δεν αναζητείται ο έλεγχος και η σταθερότητα αλλά η αποσταθεροποίηση και η κριτική στάση - πράξη απέναντι στις ιστορικές και πολιτισμικές προσλήψεις της καθημερινότητας.
- See more at: http://onlytheater.gr/buzz_/2949-imerida-me-thema-tin-texni-tis-performance-kai-tin-paidagwgiki-tis-diastasi.html#sthash.n1SxhKiO.dpuf
Στόχος της ημερίδας είναι:

- Να διερευνήσει την σημασία της performance art ως «παιδαγωγικό εργαλείο» επεκτείνοντας την πέρα από τα όρια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στον κοινωνικό και πολιτικό χώρο και την δυνατότητα της καλλιτεχνικής αυτής διαδικασίας να επηρεάζει την ευρύτερη κοινωνική σφαίρα μέσα από την έντονη παρουσία της στην διαλεκτική για την πολιτική πράξη.

- Πώς μπορεί να εφευρεθεί μια «παιδαγωγική» του ρίσκου, όπου στόχος δεν είναι η απόκτηση μιας ιεραρχημένης γνώσης αλλά ενός μεσοδιαστήματος;

- a liminal space (Charles Garoian), a space in between (Marina Abramovic), a zone (Gómez-Peña), a power field (Vito Acconci) όπου όλη η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι υπό διαπραγμάτευση και δεν αναζητείται ο έλεγχος και η σταθερότητα αλλά η αποσταθεροποίηση και η κριτική στάση - πράξη απέναντι στις ιστορικές και πολιτισμικές προσλήψεις της καθημερινότητας.
- See more at: http://onlytheater.gr/buzz_/2949-imerida-me-thema-tin-texni-tis-performance-kai-tin-paidagwgiki-tis-diastasi.html#sthash.n1SxhKiO.dpuf