ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ! --- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" --- ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ!

Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2019

Α΄ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: "ΠΡΩΙΜΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ”, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΚΟΥΘΗΣΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ
Κυριακή 17 Μαρτίου 2019
Ώρα:10.00π.μ

 Η Ελληνική Επιστημονική Εταιρία Προσχολικής Αγωγής διοργανώνει το
A' Επιστημονικό Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Εξειδίκευσης στην Προσχολική Αγωγή
με τίτλο: "Πρώιμη Ανίχνευση Διαταραχών Επικοινωνίας
& Αυτιστικού Φάσματος από τους Παιδαγωγούς Προσχολικής Αγωγής,
με τη Χρήση του Βιβλιαρίου Αναπτυξιακής Υγείας Παιδιού"
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
10.00 – 10.30 
ΕΓΓΡΑΦΕΣ

10.30 – 10.45
 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ: Στέλιος Αντωνιάδης (Ιδρυτής - Πρόεδρος ΕΛ.ΕΠ.Ε.Π.Α.)

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ / LECTURES
10.45 – 11.30 
«Τι Είναι η Επικοινωνία και Ποια η Διαφορά της με την Κοινωνική Επικοινωνία» Φωτεινή Μιχαηλίδου, Λογοθεραπεύτρια
11.30 – 12.15 
«Σταθμοί Εξέλιξης Τυπικής Κοινωνικής Επικοινωνίας και η Διαφοροποίησή τους στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος» Στέλιος Μαντούδης, Εργοθεραπευτής, Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από ΕΟΠΠΕΠ

12.15 – 12.30
 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ / WORKSHOPS
12.30 – 14.00 
«Εκπαίδευση στη Χρήση του Βιβλιαρίου Αναπτυξιακής Υγείας» Στέλιος Μαντούδης, Εργοθεραπευτής, Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από ΕΟΠΠΕΠ
Φωτεινή Μιχαηλίδου, Λογοθεραπεύτρια

Σκοπός:
Βασικός στόχος του εκπαιδευτικού σεμιναρίου είναι οι παιδαγωγοί να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις για τις κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες των νηπίων από 3 μηνών έως και 3 ετών.

Μετά το πέρας της εκπαίδευσης οι παιδαγωγοί θα είναι σε θέση να ανιχνεύουν από πολύ νωρίς ανησυχητικές συμπεριφορές, πρώιμες διαταραχές επικοινωνίας καθώς και διαταραχές αυτιστικού φάσματος.

Στο πρώτο μέρος της εκπαίδευσης οι παιδαγωγοί θα μάθουν:
• περισσότερα για την κοινωνική επικοινωνία και το ρόλο της στην ανάπτυξη του παιδιού
• σταθμούς εξέλιξης τυπικής κοινωνικής επικοινωνίας και πως αυτοί διαφοροποιούνται στα παιδιά που παρουσιάζουν διαταραχές αυτιστικού φάσματος
• να αντιμετωπίζουν στην τάξη τυχόν ελλείμματα που μπορεί να παρουσιάζει ένα παιδί στην κοινωνική επικοινωνία

Στο δεύτερο μέρος της εκπαίδευσης:
• θα εκπαιδευτούν στη χρήση του Βιβλιαρίου Αναπτυξιακής Υγείας

Σύμφωνα με στοιχεία του Π.Ο.Υ (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, 2011) τα τελευταία χρόνια η συχνότητα εμφάνισης της Διαταραχής του Αυτισμού είναι 1 προς 110 με 150 φυσιολογικά παιδιά, ενώ πρόσφατες επιστημονικές μελέτες στην Αμερική δείχνουν ότι η συχνότητα εμφάνισης έχει ανέλθει σε 1 προς 65 φυσιολογικά παιδιά (2000% αύξηση!). Έτσι, σήμερα οι Διαταραχές Επικοινωνίας και ο Αυτισμός αποτελούν πιο συχνό παιδιατρικό νόσημα από αρκετά άλλα.

Αν και η Διάγνωση του Αυτισμού γίνεται αργότερα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι παιδαγωγοί να είναι πλήρως εκπαιδευμένοι ώστε να μπορούν να ανιχνεύουν πρώιμα τα ανησυχητικά σημάδια και να αντιμετωπίζουν παιδιά που παρουσιάζουν διαταραχές στην κοινωνική επικοινωνία, ακόμα και από τη βρεφική ηλικία, στην καθημερινή τους πράξη.

 Η παρακολούθηση του Θεωρητικού Μέρους του Σεμιναρίου θα είναι δωρεάν για όλους τους συμμετέχοντες και θα χορηγηθούν Βεβαιώσεις Παρακολούθησης & Βεβαιώσεις Εκπαίδευσης στους ενδιαφερόμενους.

Επειδή ο αριθμός των θέσεων είναι ιδιαίτερα περιορισμένος θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας. Για την παρακολούθηση του σεμιναρίου είναι απαραίτητη η εγγραφή σας στο σύστημά μας επιλέγοντας ένα από τα 3 πακέτα που έχουμε διαμορφώσει ειδικά για τις ανάγκες του σεμιναρίου  


 ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΠΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
 14/03/2019 & Ώρα:21.00


Ξενοδοχείο ''Stratos Vassilikos'' 
Μιχαλακοπούλου 114, Αθήνα








 https://www.facebook.com/groups/610222592441495/?fref=ts