ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ! --- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" --- ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ!

Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: "ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ", AΠO TO ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ - Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ "COURSITY"

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Έναρξη: Οκτώβριος 2018 
To Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων - Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
και Πλατφόρμα Διαδικτυακών Σεμιναρίων "Coursity"
διοργανώνουν Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα:
"Εξειδίκευση σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης" 

 Το μάθημα προσφέρει εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης


Συγκεκριμένα, πραγματεύεται θέματα όπως:
    Διαχείριση σεξουαλικότητας
    Οργάνωση της εκπαιδευτικής τάξης
    Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς
    Διδακτικές τεχνικές
•    Συνεργασία σχολείων και οικογένειας


Επιπλέον, αναφέρεται σε θέματα Συμβουλευτικής σχετικά με τη διαχείριση της αναπηρίας.

Δεν απαιτείται προαπαιτούμενη γνώση


 Διδάσκων:
Σπυρίδων-Γεώργιος Σούλης
Αναπληρωτής Καθηγητής, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων


ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:

Εβδομάδα 1:
 Διαχείριση σεξουαλικότητας ατόμων με αναπηρία
   1.1 Η σεξουαλικότητα των ατόμων με νοητική αναπηρία
   1.2 Το ζήτημα του αυνανισμού
   1.3 Ενέργειες γονέων και εκπαιδευτικών
   1.4 Ενέργειες προστασίας από τη σεξουαλική κακοποίηση
   1.5 Η σεξουαλικότητα των ατόμων με σωματική, οπτική και ακουστική αναπηρία

Εβδομάδα 2:
 Διδακτικές τεχνικές εκπαίδευσης ατόμων με νοητική αναπηρία
   2.1 Το πρώτο θεωρητικό μοντέλο
   2.2 Το δεύτερο θεωρητικό μοντέλο
   2.3 Το τρίτο θεωρητικό μοντέλο
   2.4 Διδασκαλία αυτοτελών εννοιών
   2.5 Διδασκαλία μη αυτοτελών και αφηρημένων εννοιών
   2.6 Παράδειγμα τεχνικής ανάλυσης έργου

Εβδομάδα 3:
 Διαχείριση ακατάλληλων συμπεριφορών
   3.1 Ενέργειες εκπαιδευτικών και γονέων
   3.2 Επιβολή κανόνων και τιμωριών
   3.3 Διαχείριση επιθετικής συμπεριφοράς

Εβδομάδα 4: 
Συνεργασία σχολείου-οικογένειας
   4.1 Προβλήματα και λύσεις
   4.2 Ενέργειες εκπαιδευτικών και γονέων

Εβδομάδα 5:
 Πρακτικά ζητήματα διαχείρισης της αναπηρίας
   5.1 Διαχείριση της νέας κατάστασης (αναπηρία)
   5.2 Διαγνωστική διαδικασία
   5.3 Οργάνωση της σχολικής τάξης


ΔΩΡΕΑΝ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

Όποιος επιθυμεί πιστοποιητικό θα πρέπει να συμμετάσχει σε εξετάσεις και να καταβάλει το αντίτιμο που ορίζεται

 Οι εγγραφές δεν έχουν ξεκινήσει















https://www.facebook.com/groups/610222592441495/?fref=ts